כנס שירות וחווית לקוח

We Are All Connected
23.05.2023 | האירוע המרכזי | GAVRIEL, הספורט 4 נס ציונה
28-29.05.2023 | סמינרים מקצועיים | המי”ל, תל אביב

כנס שירות וחווית לקוח של המי”ל הינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי אליו מגיעים כ- 850 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.

האדם הוא יצור חברתי, והוא נמצא בחיפוש מתמיד אחר תחושת שייכות. זו הסיבה שמאז ומעולם חי האדם בקהילות.
גם היום, בעידן המודרני, כולנו שייכים למגוון קהילות, פיזיות וגם וירטואליות, בעלות מכנה משותף: גיאוגרפי, מקצועי, רגשי ועוד.
ממש כמונו, גם העובדים שלנו, אותם מזמן הבנו שכדאי לראות כלקוחות אינטגרליים בארגון – מהווים חלק מקהילות שונות, בהן, בשאיפה, קהילת הארגון.
כשהארגון הוא עצמו קהילה, והעובדים מרגישים שייכים ומחוברים לקהילה הזו, התוצאה ניכרת בחוויית הלקוח, ובסופו של דבר בצמיחה העסקית של החברה.

השנה נדבר בדיוק על העניין הזה – קהילה, והקשר שלה לחוויית לקוחות וחוויית עובדים.

תכני הכנס יעסקו בכלים, פתרונות, תהליכי העבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח בעלי ROI מובהק ותרומה לחוסן ולתוצאות העסקיות של הארגון.

אנו מזמינים אתכם ללמוד, להכיר ולהיחשף למגמות מתקדמות ושיטות לשיפור השירות וחווית הלקוח, דרך הרצאות של דוברים בכירים מארגונים מובילים שידברו על סיפורי ההצלחה שלהם.

הכנס מיועד לכל מי שאחראי על תחום השירות בארגונו – סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות ומנהלי מוקדים.

כמו כן הכנס מיועד לסמנכ”לי ומנהלי שיווק, מכירות, תפעול, IT, חדשנות ודיגיטל, HR, יועצים ארגוניים ועוד.

בכנס תופיע נבחרת של מרצים מהחברות המובילות בארץ וישתפו בתובנות ובדוגמאות שהובילו אצלם בארגון.

בנוסף, ימי הסמינרים המקצועיים מאפשרים עבודה בקבוצות קטנות וקבלת כלים ומיומנויות בתכנים קריטיים ורלוונטיים למנהלים בעולמות השירות.

טעימה מהכנס הקודם

נגן וידאו

נותני החסות בכנס