כנס שירות וחווית לקוח

ספטמבר 2025 | SAVE THE DATE

CX in a Disrupted World

כנס שירות וחווית לקוח

CX in a Disrupted World

ספטמבר 2025 | SAVE THE DATE

16.09.24 | האירוע המרכזי | GAVRIEL, נס ציונה

17-18.09.24 | סמינרים מקצועיים | המי"ל, תל אביב

הזוכים הגדולים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2024

מוזמנים להיכנס ולקרוא על המהלכים המובילים של הארגונים,
שגם השנה, הציבו את השירות וחווית הלקוח במרכז העשייה.

להרשמה לתחרות 2025

ההכנות לכנס בעיצומן – אנחנו מגבשים תכנים, מרכיבים את הנבחרת המקצועית ומביאים את החידושים הכי מסעירים בעולם חוויית הלקוח והשירות.

הצטרפו אלינו למסע שבו נחקור את המגמות הבולטות, נלמד מהטובים ביותר, ונבנה יחד את עתיד השירות. פרטים נוספים יתפרסמו בקרוב – הישארו מעודכנים!

הכנס מיועד לכל מי שאחראי על תחום השירות בארגונו – סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות ומנהלי מוקדים.

כמו כן הכנס מיועד לסמנכ”לי ומנהלי שיווק, מכירות, תפעול, IT, חדשנות ודיגיטל, HR, יועצים ארגוניים ועוד.

כנס שירות וחווית לקוח של המי”ל הינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי אליו מגיעים כ- 850 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.

בכנס תופיע נבחרת של מרצים מהחברות המובילות בארץ וישתפו בתובנות ובדוגמאות שהובילו אצלם בארגון.

בנוסף, ימי הסמינרים המקצועיים מאפשרים עבודה בקבוצות קטנות וקבלת כלים ומיומנויות בתכנים קריטיים ורלוונטיים למנהלים בעולמות השירות.

מוזמנים להציץ לכנס 2024

מרצים

נותני החסות בכנס

top