העמקת החיבור האישי והמשמעות בעולמות השירות

אודות הסמינר

במהלך היום נחווה 3 תהליכים חווייתיים מבית Points of You® המבוססים על השפה העוצמתית של המאה ה 21- עבודה עם דימויים, מטאפורות, צילומים ושאלות עומק ככלי לעבודה פנימית וחיצונית, סביב שאלות של מתן שירות וחווית הלקוח תוך חוויה אישית, רגשית ומעוררת השראה.

קהל יעד

אנשי שירות, אנשי חווית לקוח, מנהלות צוותים ואחראים על ממשקי לקוח בארגון, המעוניינים להרחיב את סל הכלים שלהם, לפתח הקשבה פעילה ולהביא גישה אנושית ומרגשת לשירות בעידן משתנה.

נושאים

  • יצירת חוויית למידה יוצאת דופן, המעוררת חיבור אישי ומשמעותי לתפקיד
  • פיתוח שיח קשוב, לא שיפוטי ומקדם בממשקי שירות
  • הבנת נקודות מבט שונות – של הלקוח, של העובד ושל הארגון
  • הגברת תחושת המשמעות בעבודה עם לקוחות
  • תרגול כלים ליצירת תקשורת מקרבת ומכילה, גם תחת לחץ

מרצה ראשי

מק"ט

29727

תאריך

17/09/2025

שעות

סמינר יומי
9:00-16:00

מיקום

בניין המי"ל, חומה ומגדל 29 תל אביב

הכנס מתחיל בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות