תחרות השירות

התחרות המובילה בישראל - בואו להיות הזוכים של 2022

תחרות השירות הנערכת זו השנה ה- 19, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים .מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות.

חזון התחרות – יצירת תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאה.

ההשתתפות בתחרות מאפשרת לארגון לקבל מספר ערכים בולטים ברמה הפנים ארגונית  – עצם ההשתתפות בתחרות נותנת לארגון אפשרות למקד את החשיבות של נושא השירות, מייצרת גאוות יחידה, וכמובן תורמת לארגון ברמה השיווקית והתדמיתית.

לתחרות מוניטין רב שנים ולכן הזכייה בתחרות בקטגוריות השונות  הנה  כלי שיווקי ממעלה ראשונה ומהווה את היכולות של .הארגון להציג את ההישגים והמצוינות וההובלה שלו בתחום השירות שלו לקהל הלקוחות והציבור הרחב

בין הארגונים הזוכים: קבוצת ישראכרט, הראל ביטוח ופיננסים, DHL Express ישראל, עיריית שדרות, שירות התעסוקה הישראלי, בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, MAX, מכבי שירותי בריאות, מגדל חברה לביטוח, קבוצת שלמה, עיריית ירושלים, קופת חולים מאוחדת, משרד התחבורה, תדהר, HOT , פלאפון, כלל ביטוח, צה”ל, רשת מלונות פתאל, אקו”ם, נטפים ועוד..

לפרטים נוספים





  שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי,
ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.
המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל
info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.

צור קשר
close slider

לפרטים נוספים






אני מסכים/ה שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי,
ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן. המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל
info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.

Skip to content