תחרות השירות שנערכה זו השנה ה- 21, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות.
חזון התחרות – יצירת תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאה.
ההשתתפות בתחרות מאפשרת לארגון לקבל מספר ערכים בולטים ברמה הפנים ארגונית – עצם ההשתתפות בתחרות נותנת לארגון אפשרות למקד את החשיבות של נושא השירות, מייצרת גאוות יחידה, וכמובן תורמת לארגון ברמה השיווקית והתדמיתית.
לתחרות מוניטין רב שנים ולכן הזכייה בתחרות בקטגוריות השונות הנה כלי שיווקי ממעלה ראשונה ומהווה את היכולות של הארגון להציג את ההישגים והמצוינות וההובלה שלו בתחום השירות שלו לקהל הלקוחות והציבור הרחב.
בין הארגונים הזוכים: איכילוב, קבוצת ישראכרט, שטראוס, מזרחי טפחות, הפניקס, הראל ביטוח ופיננסים ביטוח ישיר, גולן טלקום ,מי עדן, מנורה מבטחים, קידר מבנים ,תדיראן ,קבוצת ח.י , תעשייה אווירית , מרקזה, מטרופוליס, לאומית, יד שרה, גדות מסופים לכימיקלים בע”מ, עיריית ראשון, DHL Express ישראל, עיריית שדרות, שירות התעסוקה הישראלי, בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, MAX, מכבי שירותי בריאות, מגדל חברה לביטוח, קבוצת שלמה, עיריית ירושלים, קופת חולים מאוחדת, משרד התחבורה, תדהר, YES ,HOT , פלאפון, כלל ביטוח, צה”ל, רשת מלונות פתאל, אקו”ם, נטפים ועוד…