
We Are All Connected
האדם הוא יצור חברתי, והוא נמצא בחיפוש מתמיד אחר תחושת שייכות. זו הסיבה שמאז ומעולם חי האדם בקהילות. גם היום, בעידן המודרני, כולנו שייכים למגוון קהילות, פיזיות וגם וירטואליות, בעלות מכנה משותף: גיאוגרפי, מקצועי, רגשי ועוד. ממש כמונו, גם העובדים שלנו, אותם מזמן הבנו שכדאי לראות כלקוחות אינטגרליים בארגון – מהווים חלק מקהילות שונות, בהן, בשאיפה, קהילת הארגון.
כשהארגון הוא עצמו קהילה, והעובדים מרגישים שייכים ומחוברים לקהילה הזו, התוצאה ניכרת בחוויית הלקוח, ובסופו של דבר בצמיחה העסקית של החברה.
הגיע הזמן הזה בשנה בו קהילת השירות וחוויית הלקוח נפגשת והפעם נדבר בדיוק על העניין הזה – קהילה, והקשר שלה לחוויית לקוחות וחוויית עובדים.
איך לבנות קהילת לקוחות חזקה ומשמעותית שתורמת לחוויית הלקוחות?
איך לנהל את מערכת היחסים של המותג עם הקהילה כדי לחזק את מחוברות הלקוחות אלינו?
איך להשתמש בכוחה של הקהילה כדי לייצר מחוברות עובדים?
איך להשתמש בכוחם של העובדים ליצירת קהילה תומכת, מעצימה ומפתחת?
ולמה בעצם החיבור בין עובד – לקוח – וקהילה הוא הדבר הבא בניהול חוויית לקוח?
ההרצאות בכנס

מנחה הכנס

AI ,ChatGPT, חיזוי אסונות והקשר ביניהם לחווית לקוח

אנשים מחפשים משמעות- משמעות בעבודה או עבודה עם משמעות?

Be Water
חדשנות תודעתית בעידן היפר-טכנולוגי

Be Water
חדשנות תודעתית בעידן היפר-טכנולוגי

מה עשתה הטכנולוגיה למוח?
מוח אנושי בעידן טכנולוגי

מה עשתה הטכנולוגיה למוח?
מוח אנושי בעידן טכנולוגי

חוויית שירות הלקוח
במגזר הציבורי

חוויית שירות הלקוח
במגזר הציבורי

פשטות מנצחת
דברים שלמדתי מפורסט גאמפ

פשטות מנצחת
דברים שלמדתי מפורסט גאמפ

איך לגדל שמחת חיים?

Wolt- Delivering CX

"שירותיזציה" - כיצד לייצר ערך אמיתי ללקוח ולארגון באמצעות חווית לקוח מנצחת, במציאות התחרותית המתעצמת

נקודת המפגש בין טכנופתיה ואמפתולוגיה
השילוב בין אמפתיה וטכנולוגיה נבחן ע"י חברת בינת במשך זמן רב ובהרצאתו יציג אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות בבינת, את זווית הראיה שלהם על אופן המימוש של טכנולוגיות מתקדמות אשר מעצימות את היכולות האנושיות ומאפשרות לארגון יתרון עסקי משמעותי אל מול התחרות.

Expect the Unexpected

פאנל בנושא: קהילות קטנות - מחוברות גדולה
