האירוע המרכזי

עולם השירות וחווית הלקוח עובר וימשיך לעבור שינויים, עדכון מגמות ותפיסות שונות. המושגים מתעבים בתוכן טכנולוגי לצד הרצון הברור של לקוחותינו למענה אנושי. הטמעת מערכות טכנולוגיות, בוטים אנושיים, ייעול תהליכים, מדידות ובקרות לצד שמירה וחיזוק מחוברות העובדים.

יצר ההישרדות שלנו היום חד ומאומן הרבה יותר מבעבר ומצריך מאתנו לעמוד ברף גבוה של ציפיות העומדות על מדדים של מהירות תגובה, ממשקים נוחים ופשוטים,  אפקט ה – WOW  ללקוח , זמינות בערוצים שונים, כל זאת תוך ידיעה ברורה על יכולת הלקוח והקלות הכמעט בלתי נתפסת להתנהל בערוצים נוספים בארגונים מתחרים.

הדבר דורש התעדכנות יומיומית, למידה , שיפור מתמיד, אומץ , Multitasking  וחדשנות יחד עם הקשבה, הבנה מעמיקה של הגורם האנושי, חוסן נפשי לנסוק לאחר משברים, בניית אסטרטגיות ויכולת התנעת פרויקטים בזמן אפס.

  • איך עושים זאת בצורה יוצאת דופן שתשאיר impact ללקוחות גם הרבה זמן אחרי?
  • מהו ארגז הכלים שלנו?
  • מהן המגמות העתידיות בתחום חווית הלקוח ואיך אנו משלבים אותן בארגון שלנו בצורה אפקטיבית?
  • כיצד מתרגמים תכניות לפעולות?
  • כיצד אני הופך למוביל בתחומי ונשאר במשחק לעוד הרבה זמן במקום בולט?
  • כיצד לחבר בצורה יעילה את העובדים למטרות הארגון ולהגביר את מעורבותם?
מרצים-מעוצבים-לאתר-גלית קרדי

מנחת הכנס

מרצים-מעוצבים-לאתר-אמיר עמדי

האם אפשר לשמוע יותר טוב בעזרת האצבעות? האם אפשר לראות באמצעות האוזניים?

פרופ' עמדי לא רק מאמין שכן, הוא גם הוכיח שזה אפשרי. פרופ' אמיר עמדי, ראש מכון ברוך איבצ'ר למוח קוגניציה וטכנולוגיה באוניברסיטת רייכמן ישראל. פרופסור נלווה לקוגניציה אנושית ומדעי המוח החישוביים באוניברסיטת סורבון בצרפת. יכולות שמיעה ייחודיות שקיימות בטבע אצל צרצרים, שימשו עבורו השראה לטכנולוגיה שמשפרת באופן משמעותי – דרך רטט על היד – את היכולת של כבדי שמיעה להבין שפה. בפרויקט אחר, בדומה לאופן שבו עטלפים ודולפינים "רואים" בעזרת סונאר, אנשים למדו – תוך עשרות שעות – לראות באמצעות צלילים. מתי שילוב חושים מועיל? מתי הוא מזיק? איך לשלב בצורה חכמה בין החושים למשל כדי להגביר את הזיכרון של חוויה או את האפקט הרגשי שלה? בהרצאה זו פרופ' עמדי ייקח אתכם למסע במחקריו, שחשפו דלתות נסתרות בין החושים. דרך דלתות אלה ניתן לעשות האקינג למוח על מנת לשפר את היכולות של אנשים עם מוגבלות, וגם של כל אחד ואחת מאתנו למשל בהורדת סטרס וחרדות.

באנר-לאתר-קופה ראשית

נפגשים בקופה הראשית

נדב פרישמן ויניב זוהר, יוצרי 'קופה ראשית', יחד עם כוכבי הסדרה, במפגש מרתק ומצחיק על סיפור הסינדרלה של הסדרה שכבר נקברה 3 פעמים והצליחה כנגד כל הסיכויים להגיע מערוץ החינוכית לטקס האמ"י הבינלאומי על תהליך היצירה מאפס, ההתעקשות על כל פרט, הסיפורים מאחורי הדמויות והסצנות האהובות, הניסים (והאנטולי) בשלב הליהוק, רגעי המשבר והשפל בדרך, על עבודת צוות, איזה שחקן לא מצליח לצלם טייק בלי לצחוק, העבודה עם גיבורי ילדותם והסודות של מאחורי הקלעים. המסר העיקרי- על השראה ורגעי צחוק. מפגש עם שלל תובנות על יצירתיות, התמדה, נחישות, התמודדות עם כישלונות ומצוינות.

מרצים-מעוצבים-לאתר-קרן לוי

בנקאות מחוברת בקצב שלך

הקצב בעולמנו הופך מהיר יותר ויותר, אנחנו צורכים יותר ברשת, עובדים היברידי, מתראיינים בזום ואפילו פוגשים רופא בשיחת וידאו. גם את הבנקאות יותר לקוחות רוצים כאן ועכשיו, בכל ערוץ ובקצב שלהם. לשם כך יצרנו את פועלים PRO - פתרון שנותן מענה רחב וממוקד גם יחד. בואו לשמוע את קרן לוי שתשתף בתובנות מתהליך בניית מודל בנקאות רב ערוצית, בזמן ובקצב של הלקוחות הדיגיטליים ובהתאם לניהול בעידן החדש, שנוגע לכולנו.

מרצים-מעוצבים-לאתר-אליאס דויד ויניב כהן

Twilio. היום לא נדבר על Omni Channel

גבולות ה-Contact Center העתידי חורגים הרבה מעבר לרכיבי ה 'רב ערוציות'. על מנת לתת מענה אמיתי לצרכי הלקוחות, חברות חייבות כיום לרתום עוד נתונים רבים שנאספים מכל אחת מנקודות המגע של הלקוחות ולספק להם מענה מותאם אישית במיוחד. פלטפורמת Twilio מאפשרת לכל לקוח לנתח את כוונת לקוחות הקצה שלו, ולהעביר להם את המסר הנכון בזמן הנכון ובערוץ המועדף על הלקוח.

מרצים-מעוצבים-לאתר-אסף טיראן

כיצד להפוך למובילה עולמית בתחום חווית לקוח ? מעבירים את הכח ללקוח – ‘Powered By Our Customers’

אסף טיראן, סמנכ"ל שירות לקוחות גלובלי בצים, שעומד גם בראש תחום החדשנות הדיגיטלית, ישתף אודות מתודולוגית השירות הייחודית של חברת הספנות והשילוח הימי (מדורגת במקום ה- 10 בעולם , בעלת עמדה מובילה בשווקים בהם היא פועלת) במסגרתה הפכה החברה את לקוחותיה לשותפים פעילים בעיצוב חווית השירות הדיגיטאלית. בנוסף, ידבר אסף על הפיכתה של צים לארגון ממוקד לקוח, ההבנה שהלקוח הוא בסדר עדיפות עליון, והמודל ההיברידי של שירותים דיגיטליים מתקדמים לצד יחס אישי לכל לקוח.

מרצים-מעוצבים-לאתר-שי-חיון

מספרים מדברים 2.0
האם יכול להיות שהמצפנים שלנו כבר אינם מכוילים?

בהרצאה ידבר שי יהושע חיון, מנכ"ל חברת SQ, על המגמות בעולם מדדי השירות ופשרן בעידן של אחרי ספירת הקורונה. נבדוק האם עדיין קיים קשר בין NPS לחוויית שירות ומה המשמעות של קשר זה עלינו? האם מחוברות ארגונית מסבירה ביצועים ונטישת עובדים? ואיך אפשר לזהות תובנות ומגמות בעידן של ים נתונים ודאטה.

מרצים-מעוצבים-לאתר-בועז שליט

"כיסא וקרמשניט"

בהרצאה ידבר ד"ר בועז שליט, מנכ"ל חברת דינגו וראש ההתמחות באסטרטגיה, הקריה האקדמית אונו, על הקשר בין אסטרטגיה לתוצאות ויציג עקרונות וכלים ניהוליים שיאפשרו למנהלים ומנהלות להזיז את הארגון שלהם ממחשבה והחלטה, למעשה והטמעה. יצירת תרבות עמוקה של שירות היא אחד מהאתגרים הקשים בהטמעת שינוי בכלל, ובישראל במיוחד.

מרצים-מעוצבים-לאתר-ליאת-מזרחי

מסע לקוח בעולם הבלדרות הבינלאומית

עולם הבלדרות עבר בשנים האחרונות תהפוכות רבות חלקן נוצרו בשל אילוצי הזמן (קורונה) ואחרות בזכות שינוי צרכי הלקוחות והטכנולוגיה המתחדשת חדשות לבקרים. בהרצאתה, תסקור ליאת מזרחי, סמנכ"לית שירות הלקוחות ב- DHL, את השפעת עידן הקורונה על עולם הבלדרות, ואיך חברת DHL התמודדה אתו. בנוסף, תדבר ליאת על ההתאמות הטכנולוגיות והלוגיסטיות שעשתה החברה על מנת להצעיד את התחום הזה לחדשנות ולבידול.

מרצים-מעוצבים-לאתר-פולינה לוטין

Connected Customer Experience

בעולם הטכנולוגי המשתנה בקצב מהיר, חווית הלקוח והטמעת השינוי מהותיים להצלחה עסקית. על מנת לתת מענה רוחבי, פיתחה מיקרוסופט הסתכלות ייחודית לCustomer Success-. כמי שאמונה על אימוץ טכנולוגיות לעבודה היברידית בחברות הגדולות במשק, פולינה תסקור בהרצאתה את עקרונות הגישה תוך שילוב דוגמאות מהארץ ומהעולם.

מרצים-מעוצבים-לאתר-עידית הלחמי

הצצה על הלקוח הצ'מפיוני

בהרצאתה תדבר עידית בית הלחמי, מנהלת מערך קשרי לקוחות וחווית לקוח, על תהליך השינוי הפנים ארגוני שעברה צ'מפיון מוטורס באמצעות הקמת מרכז קשרי לקוחות חדש. נדבר על איך הופכים ארגון לממוקד לקוח ולאיזה שינויים בתוצאות העסקיות אפשר לצפות ? איך מתמודדים עם ההתנגדות הטבעית בארגון לשינוי? איך בוחרים איזו מתודולוגיה ליישם ? וכל זאת על רקע משבר עולמי בענף הרכב.

מרצים-מעוצבים-לאתר-איה מונק

אסטרטגיית חווית לקוח כמנוע צמיחה בקבוצת לוריאל

עולם הביוטי משתנה ללא היכר: חוויות הצריכה עוברות מאופליין לאונליין והצרכנים ההיפר-דיגיטליים מחפשים חדשנות בחוויית הצריכה והשירות, מעבר למוצר. בנוסף, גוברת מגמת הצרכנות המודעת חברתית-סביבתית ומותגים נדרשים לתת לכך מענה הולם. בהרצאתה תשתף איה מונק, מנכ"לית חטיבת היוקרה, לוריאל ישראל, במגמות החדשניות ביותר בחברת הביוטי המובילה בעולם.

מרצים-מעוצבים-לאתר-שרון אלרועי פרייס

קורונה - לא רק מגיפה, גם הזדמנות לשינוי

מגיפת הקורונה היא ללא ספק תקופה של משבר עולמי. ככל משבר זו הזדמנות לניתוח וחשיבה מחדש במטרה להתאים את עצמנו לעולם החדש ולצרכים המשתנים. נבדוק מה למדנו מהמגיפה ומה השינויים שאנחנו מובילים בבריאות הציבור בעקבות התובנות מהמגיפה.

לפרטים נוספים





  שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי,
ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.
המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל
info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.

צור קשר
close slider

לפרטים נוספים






אני מסכים/ה שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי,
ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן. המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל
info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.

Skip to content