האירוע המרכזי

We Are All Connected

האדם הוא יצור חברתי, והוא נמצא בחיפוש מתמיד אחר תחושת שייכות. זו הסיבה שמאז ומעולם חי האדם בקהילות. גם היום, בעידן המודרני, כולנו שייכים למגוון קהילות, פיזיות וגם וירטואליות, בעלות מכנה משותף: גיאוגרפי, מקצועי, רגשי ועוד. ממש כמונו, גם העובדים שלנו, אותם מזמן הבנו שכדאי לראות כלקוחות אינטגרליים בארגון – מהווים חלק מקהילות שונות, בהן, בשאיפה, קהילת הארגון.

כשהארגון הוא עצמו קהילה, והעובדים מרגישים שייכים ומחוברים לקהילה הזו, התוצאה ניכרת בחוויית הלקוח, ובסופו של דבר בצמיחה העסקית של החברה.

הגיע הזמן הזה בשנה בו קהילת השירות וחוויית הלקוח נפגשת והפעם נדבר בדיוק על העניין הזה – קהילה, והקשר שלה לחוויית לקוחות וחוויית עובדים.

איך לבנות קהילת לקוחות חזקה ומשמעותית שתורמת לחוויית הלקוחות?
איך לנהל את מערכת היחסים של המותג עם הקהילה כדי לחזק את מחוברות הלקוחות אלינו?
איך להשתמש בכוחה של הקהילה כדי לייצר מחוברות עובדים?
איך להשתמש בכוחם של העובדים ליצירת קהילה תומכת, מעצימה ומפתחת?
ולמה בעצם החיבור בין עובד – לקוח – וקהילה הוא הדבר הבא בניהול חוויית לקוח?

ההרצאות בכנס

Be Water

חדשנות תודעתית בעידן היפר-טכנולוגי

מה עשתה הטכנולוגיה למוח?

מוח אנושי בעידן טכנולוגי

חוויית שירות הלקוח

במגזר הציבורי

פשטות מנצחת

דברים שלמדתי מפורסט גאמפ

הכנס מתחיל בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות