מנחה בנושאי חווית לקוח, חדשנות, פיתוח מנהלים, Wellbeing וחוסן.
שופטת בתחרות השירות זו השנה השלישית.
יועצת ארגונית המתמחה בחווית לקוח. בין לקוחותיה נמנים גופים ציבוריים ועסקיים.
בעלת קליניקה לטיפול רגשי בגישת Li-CBT ACT, מאמנת המתמחה בקשב וריכוז ומלווה מנהלים.
יוצאת תפקידי ניהול בכירים ותפקידי מפתח בתחומי חווית לקוח, אסטרטגיה ושיווק בחברות כגון ישראכרט ופלאפון.
בעברה סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת ביוטי טק.
בהשכלתה תואר שני במנהל עסקים, הכשרת מטפלים והסמכת מאמנים.