עיצוב חווית לקוח ומצוינות בשירות

אודות הסמינר

מהי החותמת הרגשית שלכם? כיצד תרצו לגרום ללקוחות שלכם להרגיש? איך אתם עושים את הדברים אחרת? מה ההבדל בתשובה לשאלות האלו בין החלקים השונים בארגון? ערך יש אצל כולם. מענה לצורך ישנו אצל כל השחקנים בקטגוריה. חווית הלקוח שלכם היא ההזדמנות לעשות דברים אחרת, להשפיע, לגעת ולהותיר חותם. חווית לקוח בעולם של בינה מלאכותית, אינה רק מסתכמת בשפת שירות, היא למעשה ה-Game Changer. כצרכנים אנו מצפים לחוויה מהירה, חדשנית, פרסונלית, חלקה, מרגשת, מפתיעה ונטולת מאמץ וכמנהלים אנו מוצאים את עצמנו בתוך ארגונים מורכבים, גדולים ומסורתיים שמדברים חווית לקוח אך למעשה מתקשים ליישם שינוי מהותי וחוצה ארגון. חזון חווית הלקוח הינו כוכב צפון חוצה מחלקות שירות, מכירות, שיווק, דיגיטל, מועדונים, דאטה ועוד. בסמינר נעסוק בראיית המכלול של כל הדיסצפלינות הרלוונטיות ל-CX החל מאסטרטגיה , דרך בניית מסעות הלקוח ועד למיומנויות, אוטומוציות והנעת התהליכים הארגוניים. בסיום היום תצאו מצוידים בבנצ'מרקים מארגונים אחרים, רעיונות ו-action items פרקטיים וישימים שתוכלו ליישם בטווח המיידי.

קהל יעד

כל מי שמשפיע על מערכת היחסים בין הארגון ללקוח. מנהלי חווית לקוח, שירות, שיווק, אסטרטגיה, דיגיטל ומועדונים.

נושאים

  • אבני בניין בעיצוב חווית לקוח
  • קייסים מהארץ ומהעולם
  • מתודולוגיית מיפוי מסעות לקוח מבוססת Design Thinking  ואיתור יוזמות לחדשנות
  • כלים להגברת נאמנות ו-Engagement, בניית מועדוני לקוחות חזקים
  • מדידה, דאטה ואוטומציות
  • בינה מלאכותית בשירות חווית לקוח על קצה המזלג
  • טכניקות ניהול והנעה למצויינות בשירות – לעשות את ההבדל
  • מיומנויות בינאישיות בשירות

מרצה ראשי

מק"ט

29724

תאריך

17/09/2025

שעות

סמינר יומי
9:00-16:00

מיקום

בניין המי"ל, חומה ומגדל 29 תל אביב

הכנס מתחיל בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות