- 16.09.24 | האירוע המרכזי
- GAVRIEL, נס ציונה
- 17-18.09.24 | סמינרים מקצועיים
- המי"ל, תל אביב
16.09.24 | האירוע המרכזי | GAVRIEL, נס ציונה
17-18.09.24 | סמינרים מקצועיים | המי"ל, תל אביב
הזוכים הגדולים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2024
שגם השנה, הציבו את השירות וחווית הלקוח במרכז העשייה.
להרשמה לתחרות 2025
מזמינים אתכם לדמיין ולחשוב מחדש בכנס ה-CX המוביל בישראל. המקום שבו המובילים בתחום נחשפים למה שקורה – עוד לפני שזה קורה, פוגשים את הכלים, הרעיונות והאנשים שמשנים את כללי המשחק ועושים מזה בידול עסקי אמיתי.
אנחנו לא רק מדברים על שינוי – אנחנו יוצרים אותו. זה הרגע לשבור מוסכמות, לאתגר תהליכים ולהמציא מחדש את הדרך בה לקוחות חווים את המותג שלכם – בכל שנייה, בכל מגע ובכל פלטפורמה.
חדשנות, תובנות פורצות דרך, סיפורי הצלחה מהשטח ורשת אחת של מקצוענים שמדברים את אותה שפה: מצוינות, השראה וחשיבה קדימה.
אם אתם שואפים לא רק לעמוד בקצב, אלא להוביל אותו, כנס – Reimagine CX הוא המקום.
עתיד ה-CX נכתב ממש עכשיו , השאלה היא – מי יכתוב אותו ומי רק יקרא אותו?
הכנס מיועד לכל מי שאחראי על תחום השירות בארגונו – סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות ומנהלי מוקדים.
כמו כן הכנס מיועד לסמנכ”לי ומנהלי שיווק, מכירות, תפעול, IT, חדשנות ודיגיטל, HR, יועצים ארגוניים ועוד.
כנס שירות וחווית לקוח של המי”ל הינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי אליו מגיעים כ- 850 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.
בכנס תופיע נבחרת של מרצים מהחברות המובילות בארץ וישתפו בתובנות ובדוגמאות שהובילו אצלם בארגון.
בנוסף, ימי הסמינרים המקצועיים מאפשרים עבודה בקבוצות קטנות וקבלת כלים ומיומנויות בתכנים קריטיים ורלוונטיים למנהלים בעולמות השירות.
מוזמנים להציץ לכנס 2024
