עיצוב חווית לקוח ומצוינות בשירות

אודות הסמינר

ערך יש אצל כולם. חווית לקוח היא הסיבה שהצרכן יבחר בנו, או במתחרה. חווית לקוח היא גם ההזדמנות עבורנו לעשות דברים אחרת, להשפיע, לגעת ולהותיר חותם. הצרכן מצפה לחווית לקוח יוצאת דופן, כזו שהתרגל לקבל מול השחקנים הגדולים בעולם. הציפייה שלו לחוויה יוצאת דופן, עם ערך פרסונאלי, רציפות מסרים, פתרון פשוט ללא מאמץ מצידו ובעיקר שנגרום לו להרגשה טובה. בעוד שכשאנשי מקצוע אנחנו מוצאים את עצמנו לא אחת כחלק מארגונים מורכבים ומסורתיים, מתקשים לספק חוויה או שירות, שעומדים בסט הציפיות החדש. כל אלו הופכים את השירות לנקודות המפתח באסטרטגיית החברה ואת העוסקים בה לאנשי המפתח למימוש היעדים העסקיים. חווית לקוח מוצלחת מתחילה בחזון חווית לקוח אחוד לכל העוסקים בקשר עם הלקוח, בשירות, שיווק, דיגיטל ועוד. בסמינר נעסוק בכלל הדיסציפלינות הרלוונטיות ל-CX החל מאסטרטגיה, דרך שיווק וערכים, מיומנויות שירות ותקשורת ועד לדאטה, דיגיטל ואטומוציות. היוצאים מהסמינר מצויידים ב-Action Items ברורים ומתודולוגיות להנעת תהליך של הובלת שינוי בחווית הלקוח הארגונית.

נושאים

  • אבני הבניין בעיצוב חווית לקוח
  • קייסים של חברות מובילות בעולם
  • מתודולוגיות מיפוי מסע לקוח וזיהוי הזדמנויות לחדשנות במסע
  • מועדוני לקוחות, תכניות נאמנות וכלים ל-Engagement
  • מדידה, דאטה ואוטומוציות
  • ניהול והנעה למצויינות בשירות
  • מיומנויות תקשורת בינאישית בשירות

מרצה ראשי

מק"ט

29800

תאריך

17/09/2024

שעות

סמינר יומי
9:00-16:30

מיקום

בניין המי"ל, חומה ומגדל 29 תל אביב

הכנס מתחיל בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות