ערך יש אצל כולם.
חווית לקוח היא הסיבה שהצרכן יבחר בנו, או במתחרה.
חווית לקוח היא גם ההזדמנות עבורנו לעשות דברים אחרת, להשפיע, לגעת ולהותיר חותם.
הצרכן מצפה לחווית לקוח יוצאת דופן, כזו שהתרגל לקבל מול השחקנים הגדולים בעולם.
הציפייה שלו לחוויה יוצאת דופן, עם ערך פרסונאלי, רציפות מסרים, פתרון פשוט ללא מאמץ מצידו ובעיקר שנגרום לו להרגשה טובה.
בעוד שכשאנשי מקצוע אנחנו מוצאים את עצמנו לא אחת כחלק מארגונים מורכבים ומסורתיים, מתקשים לספק חוויה או שירות, שעומדים בסט הציפיות החדש.
כל אלו הופכים את השירות לנקודות המפתח באסטרטגיית החברה ואת העוסקים בה לאנשי המפתח למימוש היעדים העסקיים.
חווית לקוח מוצלחת מתחילה בחזון חווית לקוח אחוד לכל העוסקים בקשר עם הלקוח, בשירות, שיווק, דיגיטל ועוד.
בסמינר נעסוק בכלל הדיסציפלינות הרלוונטיות ל-CX החל מאסטרטגיה, דרך שיווק וערכים, מיומנויות שירות ותקשורת ועד לדאטה, דיגיטל ואטומוציות.
היוצאים מהסמינר מצויידים ב-Action Items ברורים ומתודולוגיות להנעת תהליך של הובלת שינוי בחווית הלקוח הארגונית.