פשוט לכתוב שירות

אודות הסמינר

בעידן הדיגיטלי נתח נכבד מהתקשורת בין ארגונים ולקוחות מתנהל בדיגיטל, כשכמעט כל החברות מעמידות לרשות לקוחותיהן ערוצי שירות דיגיטליים – במייל, בצ'אט, ברשתות החברתיות וכמובן בווטסאפ. בסמינר נדבר על המאפיינים הייחודיים של שירות בדיגיטל וברשתות החברתיות, נכיר כללים מנחים שכדאי לאמץ כדי לייצר חוויית שירות מצוינת גם בהתכתבות עם לקוח, ונתאמן על כלים פרקטיים שיאפשרו לנו לתת מענה לכל לקוח ו"פשוט לכתוב שירות".

קהל יעד

נותני שירות בדיגיטל, מנהלי צוותים של שירות בדיגיטל, מנהלי מוקדים, מנהלי שירות וחוויית לקוח

נושאים

  • רקע: יתרונות וחסרונות של שירות בדיגיטל
  • עקרונות: כללים מנחים לשירות בדיגיטל
  • "לקרוא את הלקוח": הבנה רגשית ואמפתיה בדיגיטל
  • אימון התכתבות עם לקוח
  • זה מתחיל מבפנים: כלים לתקשורת פנים ארגונית אפקטיבית

מרצה ראשי

מק"ט

29804

תאריך

18/09/2024

שעות

סמינר יומי
9:00-16:30

מיקום

בניין המי"ל, חומה ומגדל 29 תל אביב

הכנס מתחיל בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות