בעידן הדיגיטלי נתח נכבד מהתקשורת בין ארגונים ולקוחות מתנהל בדיגיטל, כשכמעט כל החברות מעמידות לרשות לקוחותיהן ערוצי שירות דיגיטליים – במייל, בצ'אט, ברשתות החברתיות וכמובן בווטסאפ. בסמינר נדבר על המאפיינים הייחודיים של שירות בדיגיטל וברשתות החברתיות, נכיר כללים מנחים שכדאי לאמץ כדי לייצר חוויית שירות מצוינת גם בהתכתבות עם לקוח, ונתאמן על כלים פרקטיים שיאפשרו לנו לתת מענה לכל לקוח ו"פשוט לכתוב שירות".
נותני שירות בדיגיטל, מנהלי צוותים של שירות בדיגיטל, מנהלי מוקדים, מנהלי שירות וחוויית לקוח