שירות וחוויית לקוח בעידן הבינה המלאכותית

אודות הסמינר

הבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק בעולמות השירות וחוויית הלקוח – במהירות חסרת תקדים. לקוחות מצפים למענה מיידי, אישי, חכם ורב-ערוצי – והטכנולוגיה מאפשרת לנו לספק בדיוק את זה, ואף מעבר. צ'אטבוטים מתקדמים, ניתוח תחושות בזמן אמת, מערכות חיזוי צרכים והתאמה אישית ברמה של אחד על אחד – כל אלו כבר לא שייכים רק לחברות ענק, אלא זמינים ונגישים לכל ארגון שרוצה להוביל. הסמינר יעניק למשתתפים מבט רחב אך פרקטי על הדרכים בהן AI משפיע, משנה ומשדרג את עולם השירות: איך יוצרים חוויית לקוח בלתי נשכחת תוך חיסכון במשאבים? כיצד משלבים מערכות AI בצורה חלקה בשירות אנושי? מהן המגמות, הכלים והאסטרטגיות שכל מנהל שירות, מוקד או עסק חייב להכיר?

נושאים

  • הבנה עמוקה של המגמות המובילות בעולם השירות החכם
  • כלים מעשיים לשיפור חוויית הלקוח באמצעות AI
  • רעיונות יישומיים לאוטומציה חכמה בשירות
  • תובנות אסטרטגיות לניהול צוותים ושירות בעידן טכנולוגי משתנה

מרצה ראשי

מק"ט

3608

תאריך

17/09/2025

שעות

סמינר יומי
9:00-16:00

מיקום

בניין המי"ל, חומה ומגדל 29 תל אביב

הכנס מתחיל בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות