מהי החותמת הרגשית שלכם?
כיצד תרצו לגרום ללקוחות שלכם להרגיש? איך אתם עושים את הדברים אחרת?
מה ההבדל בתשובה לשאלות האלו בין החלקים השונים בארגון?
ערך יש אצל כולם. מענה לצורך ישנו אצל כל השחקנים בקטגוריה.
חווית הלקוח שלכם היא ההזדמנות לעשות דברים אחרת, להשפיע, לגעת ולהותיר חותם.
חווית לקוח בעולם של בינה מלאכותית, אינה רק מסתכמת בשפת שירות, היא למעשה ה-Game Changer.
כצרכנים אנו מצפים לחוויה מהירה, חדשנית, פרסונלית, חלקה, מרגשת, מפתיעה ונטולת מאמץ
וכמנהלים אנו מוצאים את עצמנו בתוך ארגונים מורכבים, גדולים ומסורתיים שמדברים חווית לקוח אך למעשה מתקשים ליישם שינוי מהותי וחוצה ארגון.
חזון חווית הלקוח הינו כוכב צפון חוצה מחלקות שירות, מכירות, שיווק, דיגיטל, מועדונים, דאטה ועוד.
בסמינר נעסוק בראיית המכלול של כל הדיסצפלינות הרלוונטיות ל-CX החל מאסטרטגיה , דרך בניית מסעות הלקוח ועד למיומנויות, אוטומוציות והנעת התהליכים הארגוניים.
בסיום היום תצאו מצוידים בבנצ'מרקים מארגונים אחרים, רעיונות ו-action items פרקטיים וישימים שתוכלו ליישם בטווח המיידי.
כל מי שמשפיע על מערכת היחסים בין הארגון ללקוח. מנהלי חווית לקוח, שירות, שיווק, אסטרטגיה, דיגיטל ומועדונים.