ההיבטים הפסיכולוגיים מאחורי תהליך הנטוורקינג, כיצד לייצר עם הלקוחות, הממשקים והעובדים שלנו חיבור בינאישי אפקטיבי וכיצד להבין את הצד השני, לפרק התנגדויות נפוצות ולהפוך אותן להזדמנויות וליצירת חווית לקוח ועובד מקסימליים.
בסמינר "Networking is the king" נלמד את ההיבטים הפסיכולוגיים מאחורי תהליך הנטוורקינג וכיצד ליצור חיבור בין-אישי אפקטיבי עם לקוחות, ממשקים ועובדים. הסמינר יספק כלים ומיומנויות מעשיות לאיתור לקוחות חדשים, הכנה מקדימה לנטוורקינג אפקטיבי ושימוש בטכניקות לפיתוח יכולת בין-אישית ושפת גוף. המשתתפים ילמדו כיצד להציג את עצמם באופן מקצועי, לשאול שאלות ממוקדות, לטפל בהתנגדויות בתקשורת ולבנות אמון ושיתוף פעולה בתוך החברה. בנוסף, הסמינר יעסוק ביצירת מיתוג אישי ומוניטין באמצעות פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק ולינקדאין ויספק טיפים לתחזוקת קשרים קיימים. היתרון של הסמינר הוא בפיתוח מיומנויות נטוורקינג קריטיות שיתרמו לקריירה האישית של המשתתפים, יעזרו להם להגדיל את הקשרים החברתיים שלהם ויובילו ולצמיחה עסקית מהירה של החברה.