את הדרך שלי בעולם השירות התחלתי לפני יותר מ20 שנה, וכבר יותר מעשור אני יועצת בתחום השירות ומלווה ארגונים במגוון תהליכים של שיפור שירות וחוויית לקוח. בשנת 2013 התוודעתי לראשונה לתחום השירות בתקשורת כתובה, שהיה אז בחיתוליו, כשהתבקשתי לבנות סדנה לנותני שירות במייל. הסדנה, שהפכה לימים למוצר הדגל שלי, פתחה לי צוהר לעולם חדש. העולם הזה של שירות בדיגיטל התפתח משמעותית בשנים שחלפו, והפך להתמחות שלי, כשזכיתי לצבור ניסיון עשיר במגוון תהליכי ליווי וסדנאות לאנשי שירות בתחום.